۱۳۹۲ فروردین ۲۰, سه‌شنبه

امیرفرشاد ابراهیمی از انصاری حزب الله تا اخاذی از احمد هاشمی مترجم رئیس جمهور


http://azizanpress.com/index/2013/03/28/ahmad-hashemi-talks-about-amir-farshad-ebrahim/

امیرفرشاد ابراهیمی از انصاری حزب الله تا اخاذی از احمد هاشمی مترجم رئیس جمهور
امیرفرشاد ابراهیمی یکی از اعضای انصار حزب الله و سپاه قدس می باشد که پس از پرونده موسوم به نوارسازان به ترکیه آمد و پس از 6 سال اقامت در ترکیه و عدم موفقيت در اخذ پناهندگي, ناگزير با ازدواج با خانم نسرین بصیری – که 40 سال از خودش بزرگتر بود- با ويزاي ازدواج به آلمان منتقل شد. امیرفرشاد ابراهیمی پس از خروج از کشور با دروغبافی و داستان سرایی در مورد دیده ها و تجارب شخصی خودبا ياري برخي رسانه ها از جمله صداي آمريکا بر سر زبانها افتاد. در دو سه سال اخیر اما، وی با اخاذی از پناهندگان سیاسی در ترکیه و وعده انتقال آنها به اروپا و امریکای شمالی ارتزاق می کند. وی در ابتدای هر اخاذی ادعا می کند با نهادهای جاسوسی انگلیس و امریکا در ارتباط نزدیک بوده و تشکیلاتی به نام “کمیته نجات وزارت خارجه آمریکا” را راه اندازی نموده و برای پناهندگان سیاسی ویزای امریکا دریافت می کند. امیرفرشاد ابراهیمی دارای مدرک دیپلم می باشد که به علت حضورش در انصارحزب الله و سپاه قدس توانست یک شبه مدرک کارشناسی خود را بگیرد ولی با قضایای نوارسازان، این مدرک از وی پس گرفته شد. بنابراین، وی دارای مدرک تحصیلی دیپلم می باشد ولی خود را به عنوان دانشجوی فوق دکترای حقوق بشر! از دانشگاه آریزونای آمریکا معرفی می کند در حالیکه ورود اعضای فعلی و سابق گروهگ تروریستی سپاه قدس به آمریکا در هر شرایطی ممنوع است.
در یک کلاهبرداری گسترده، امیرفرشاد ابراهیمی در سال 1388 از محمدرضا مدحی نیز 50 هزار یورو اخاذی نمود تا برای او مدارک اقامت اروپا تهیه کند. وی درسال هاي اخیر، با مطرح کردن خود به عنوان فعال حقوق بشر و بویژه حقوق پناهندگان هزاران یورو درآمد داشته است. این عضو سابق سپاه قدس، از شش تن از روزنامه نگاران و فعالان سیاسی که به صورت پناهنده در ترکیه و هندوستان بسر می برند اخاذی نموده است.
از جمله مالباختگانی که به امید خروج از ترکیه هزاران یورو به حساب خانم مونا معصوم زاده، همدست امیرفرشاد ابراهیمی در سوئیس واریز کرده اند، احمد هاشمی مترجم احمدی نژاد و کارمند اخراجی وزارت خارجه می باشد که در برنامه روی خط روز پنج شنبه 8 فروردین (ويدئو اظهارات احمد هاشمي عليه اميرفرشاد ابراهيمي در صداي آمريکا) دست به افشاگری زد. امیرفرشاد ابراهیمی با گرفتن هزاران یورو دو کارت برای احمد هاشمی و آرزو شهبازی صادر نموده است که هر دو کارت های خبرنگاری جعلی و غیرواقعی می باشد که تمامی جزئیات آن از قبیل آدرس پستی، وبسایت، تلفن دارای مشخصات جعلی است.
صدور دعوتنامه های جعلی برای افراد از جمله اقدامات دیگر آقای ابراهیمی می باشد. با وجود اینکه کمپینهای اینترنتی از قبیل “کلاهبرداری امیرفرشاد ابراهیمی را متوقف کنید” و یا وبلاگی که در زمینه اقدامات غیرقانونی وی اطلاع رسانی می کند- آغاز به کار نموده است، قربانیان و مالباختگان بعلت تهدیداتی که از امیرفرشاد ابراهیمی دریافت نموده اند برخي مجبور به سکوت شده اند. زیرا آقای ابراهیمی با تاکید بر اینکه با سازمان استخبارات ترکیه در ارتباط است آنها را تهدید به دیپورت به ایران نموده است.
خانم مونا معصوم زاده همدست و مسئول مالی مافیای امیرفرشاد ابراهیمی می باشد. وی تحت پوشش تشکل به اصطلاح حقوق بشری بنام “دستهای یاری رسان” در سوئیس به اخاذی از بیماران مستاصل در داخل ایران پرداخته و متاسفانه از حمایت مالی تشکلهای حقوق بشری بین المللی نیز برخوردار است. جالب اینجاست که وی بی هیچ مانع و مشکلی به ایران هم رفت و آمد دارد و هم از داخل ایران و هم در خارج از کشور به جمع آوری وجه نقد می پردازد؛ بطوریکه برخی از قربانیان، به حساب بانکی او در ایران پول واریز نموده اند که در واقع این یکی از نقاط تاریکی است که نیازمند روشنگری می باشد. متاسفانه وی حتی با بی بی سی فارسی هم مصاحبه می کند و فعالیتهای غیرقانونی خود را در فضای مجازی در فیسبوک و اینترنت در ایران و اروپا پیگیری می نماید همچنانکه امیرفرشاد ابراهیمی نیز بارها به عنوان کارشناس به صدای آمریکا دعوت می شود.گفته ميشود قسمتي از درامد هاي حاصل از کلاهبرداري آقاي ابراهيمي در اختيار برخي مجريان صداي آمريکا قرار ميگيرد که با وي مصاحبه ميکنند،در واقع بخش اعظمي از کلاهبرداري هاي موفق فرشاد ابراهيمي،در نتيجه چهره پردازي هاي دروغين بخش فارسي صداي آمريکاست.
اسامی تعدادی از افراد مالباخته عبارتند از آقای احمد هاشمی کارمند سابق وزارت خارجه در ترکیه، خانم آرزو شهبازی در ترکیه، ن. ف. روزنامه نگار در ترکیه، ع. ر. روزنامه نگار در هندوستان، ف. م. روزنامه نگار در ترکیه.
پايگاه خبري حقوق انساني و اوليه بشر در راستاي ياري رساني به قربانيان،از آنها درخواست ميکند هر نوع اطلاعات و مدارکي عيه امير فرشاد ابراهيمي دارند را به اين سايت جهت انتشار و روشنگري ارسال دارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر